INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Aku esp

Wah2..esp oh esp...

Aku esp..

Aku rasanya soya sbb aku mmg asal soya

Aku boleh dijadikan masker

Aku bantu ibu yang menyusu

Aku bantu bg tenaga pada ibu mengandung

Aku bantu perbaiki sel2 rosak dalam badan

Aku bantu kurangkan masalah gastrik

Aku bantu kawal kencing manis

Aku diminum dgn jus oren, sgt sedap..letak ais lagi..perggghhh

Aku beri tenaga dan bg rasa kenyang juga

Aku SANGAT HOT!! bukan aku yang kata tp orang ramai yang cuba aku..

Aku sangat suka bulan ni, sbb syarikat yang mengeluarkan aku,  bagi promosi buy 6 free 1..promosi ditunggu2 oleh peminat aku....terima kasih shaklee

Kalau nk dptkan aku, hubungi distributor shaklee ni
-> nur zuri [sid 883348] , 0138339343 (sms/watsup)
-> free consultation

No comments:

Post a Comment