INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

PICKY EATER CHILD



Untuk petanyaan lanjut,,refer dekat bahagian contact..tq..

TESTIMONI

pengalaman saya sendiri setelah memberi mealshake kepada anak2 saya, mereka sekrang ni mahu makan terutama makanan kegemaran mereka seperti nasi ayam, mi sedap ,migoreng , kuewtiaw. sebelum memberi anak-anak mealshake ni, agak sukar untuk suruh makan. Susu pun untuk tido je. Tapi sekarang ni, lepas makan je mesti nak susu lagi. setiap kali makan mesti habis apa yang dihidangkan pada mereka.Seronoknya saya sebagai ibu tgk anak2 nak makan dan berselera lagi tu.hihi..alhamdulilah.saya mmg cadangkan untuk puan-puan yang ada masalah seperti saya untuk cuba mealshake ni. Sejak amalkan mealshake pada anak2, mereka jarang sakit. TERBAIK!!

No comments:

Post a Comment