INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Saya pun boleh!!

Semalam hari yang amat menyentuh hati dan perasaan...
Saya sangat kagum dengan kekayaan dimiliki orang lain yg sentiasa bergembira dengan keluarga..mampu untuk keliling satu dunia..menderma, memberi tanpa ragu2...
Saya pernah jumpa org yang kaya tp x bahagia sebab sibuk dgn kerjaya, x minat utk bermesra dgn keluarga
Saya pernah jumpa org yang sentiasa bersama keluarga tetapi hidup susah
Saya cemburu dgn kedua2 org begini...saya cemburu sbb dia kaya, saya cemburu sebab dia sentiasa berada disamping keluarga..
X mustahil kalau saya nak kaya dan sentiasa bersama keluarga..saya nampak org lain blh.inshaaAllah saya pun boleh..
Saya tak nak tgk suami selalu berjauhan dengan anak2...jumpa 2-3 kali seminggu
Saya tak nak tgk anak2 saya terbiar je, anak org lain ikuti mcm2 aktiviti tp mereka tidak...
Saya tak nak anak2 sy melekat di rumah sahaja, saya nak bawa diaorg pusing satu dunia
Saya tak nak mengharapkan ibubapa sahaja , biarlah saya yang keluarkan wang untuk semuanya..
Apa pun kehndak saya, utk pastikan keingginan ni menjadi kenyataan..saya perlu usaha keras untuk kaya didunia dan akhirat..

I will make u proud hubby
I will make u proud my children
I will make u proud my lovely parents
Pray for me...
I learnt to have a dream , i learnt to get closer to All mighty after choose to be with Shaklee...thank u to #s2ufamilies dan group jutawan...

No comments:

Post a Comment