INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Cerita semalam...

Sedikit coretan dari saya ttg aktiviti saya semalam

Assalamualaikum

Baru dpt nak Story mory aktiviti semalam......

Seharian menemani mr bos Firdaus Uiks bershopping..hehe....sempat lagi saya coaching bersama anak shaklee saya masa tu..nasib saya ada ambil omega pagi2.ligat je sel2 berhubung dalam otak..alhamdulilah...

Sampai petang pula, saya  menyiapkan diri utk class coaching malam pula..saya sempat ambil vitalea shaklee utk beri temaga berterusan...anak pula x brapa sihat semalam, selsema, terus bagi nutriferon..saya cuba elak ubat sebaik mungkin..

Malam pula ke BOM shaklee utk tahu lebih lanjut ttg shaklee, diikuti pula dgn class coaching #hnt  dan personal coaching bersama 3 org anak.. cabaran malam tadi sgt hebat, princess saya xda mood, marah mlm tadi..sbb dia x selesa..
Tp, tu bkn halangan....alhamdulilah kelas #hnt di back up oleh papa dosh (Firdhaus Zulkifli)

Sebelum tido ostematrik lu 4 biji...kesannya bangun pagi td...pergerakan lebih selesa...

Sampai sini dulu coretan saya....selamat hari rabu semua,..

No comments:

Post a Comment