INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SERTAI SHAKLEE..

KENAPA SHAKLEE

Assalamualaikum wbt...saya nk komgsi sikit mengapa shaklee menjadi pilihan saya walaupun saya tahu iainya adalah MLM. pada asalnya saya mengetahu mengenai shaklee ni daripada seorang rakan saya di Miri. Beliau telah memperkenalkan shaklee biz ni kepada saya.Pada mula saya dijemput utk menyertai shaklee saya menolak dan tidak berminat sebab mengetahui bahawa ianya adalah MLM dan faktor kewangan.

Ambil masa 2-3 bulan juga untuk terbuka hati saya menyertai SHAKLEE BIZ ni.hihi  Pada masa tu saya tengah berusaha untuk menambah pendapatan secara PART TIME. Saya google la sikit-sikit pasal shaklee produk dan saya mula kalau tak silap dengan sebotol Ostematrix. hihihi  sebulan saya menyertai SHAKLEE ni, belum lagi nak buat Biz sebab masa tu saya belum diterima masuk ke special group yang akan bantu dan guide anda untuk berjaya.In shaa Allah. jadi saya masih x yakin sangat. Lepas dah masuk closed group dalam FB. saya start GALI semua maklumat mengenai produk dan biz plan.

WHY NOT? dari situ saya pun nekad i must do it this time. In Shaa Allah boleh buat. dengan bantuan closed group dr FB, saya bertambah yakin dan sekarang saya dah berkecimpung dgn SHAKLEE BIZ lebih kurang 4 bulan. Alhamdulilah.

Untuk menyertai SHAKLEE anda hanya perlu daftar RM75 (semenanjung) , RM85 (sabah/sarawak).pendaftaran sekali sahaja. Anda akan diberi sales kit oleh SHAKLEE untuk dijadikan panduan anda.

hubungi saya :
goodyd33@gmail.com
013-8339343
https://www.facebook.com/nur.z.nz?ref=tn_tnmn
Shaklee Independent Distributor [ID No : 883348]


No comments:

Post a Comment