INFO

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Anak demam?

Perkara yg mengstreskan bila kita tahu anak2 x sihat...mcm2 mula bermain difikiran kita...saya tau bagaimana rasanya anak demam x baik2, dehidrated, x mau nyusu, makan x mau.... sedih, risau kan....
Saya x mau perkara begini menghantui saya...saya mesti dptkan supplement yang sesuai utk kesihatan anak2 saya...

Saya pilih mealshake dan omega guard shaklee utk kuatkan sistem imun, tenaga, kesihatan otak....dan Alhamdulilah, mmg jarang sekali anak2 saya demam.....kita usaha..Allah yg menentukan segalanya..,syukuralhamdulilah...

Berminat, blh hubungi saya  013-8339343

No comments:

Post a Comment